close menu

Sheep & Wolves - Header Section

.

Cart ΚΑΛΑΘΙ (0)

.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Sheep & Wolves - Main Section

Τρόποι Παραγγελίας

Μπορείτε να παραγγείλετε μέσω του e-shop μας, ή τηλεφωνικώς στο 210 2289089


Τρόποι Αποστολής

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημερομηνία αγοράς.

Σε περίπτωση  μη διαθέσιμου προιόντος,  θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να  σας ενημερώσουμε για την αποστολή.

Τα προιόντα αποστέλλονται με courier, ή μπορείτε να τα παραλάβετε και  από το κατάστημα μας.

Για αγορές προιόντων άνω των 50 ευρώ , τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

Τα έξοδα αποστολής μέσω courier ανέρχονται στα 5 ευρώ. 


Τρόποι Πληρωμής

- Αντικαταβολή

- Κατάθεση ή μεταφορά στις εξής τράπεζες :

 Σε τραπεζικό λογαριασμό της ALPHA BANK:  ΙΒΑΝ λογαριασμού :GR74 0140 1480 1480 0200 2005 725

 Eπωνυμία : AΡΑΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ Ε. ΚΑΙ ΠΑΛΜΟΥ Ο.Ε.

 Σε τραπεζικό λογαριασμό ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ: IBAN λογαριασμού : GR04 0110 1090 0000 1090 0225 789

 Eπωνυμία : AΡΑΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ Ε. ΚΑΙ ΠΑΛΜΟΥ Ο.Ε.

 

- Πληρωμή online μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας

Η υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών είναι διαθέσιμη σε όλους τους πελάτες μας με μόνη προϋπόθεση την ύπαρξη μιας έγκυρης πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας (Visa, MasterCard, Maestro, American Express και Diners). Η υπηρεσία παρέχεται σε συνεργασία με την Τράπεζα Alpha bank.

Cards


Ασφάλεια Συναλλαγών

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "CardLink" της Alpha bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.


 

Πολιτική Επιστροφών

 

 

Η SheepandWolves δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να επιλέξουν και λάβουν τα προϊόντα της από όπου και αν βρίσκονται, κάνοντας χρήση των νέων τεχνολογιών και τεχνολογικών μέσων, μέσω της οθόνης του υπολογιστή σας, του κινητού ή της ταμπλέτας σας.

Το παρόν κείμενο σκοπό έχει να ενημερώσει τους πελάτες μας για τη πολιτική επιστροφών την οποία ακολουθεί η εταιρεία μας στο πλαίσιο ηλεκτρονικών συναλλαγών.  

Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα:

Ο πελάτης υποχρεούται, κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους, ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα. Η εταιρεία υποχρεούται, εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς εξωτερικά / αισθητικά ελαττώματα. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courierο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής προς την εταιρεία και η τελευταία με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασθέντος προϊόντος.

Εσφαλμένη παράδοση:

Σε κάθε περίπτωση όπου παραδίδονται άλλα από αυτά που έχουν παραγγελθεί, σε είδος ή/και σε αριθμό, ή ελλείπει ιδιότητα την οποία έχει αποδεχθεί η εταιρεία, ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων αυτών, ώστε η εταιρεία να ελέγξει και διαπιστώσει το λάθος. Σε αυτή την περίπτωση και εφόσον διαπιστωθεί λάθος στη παράδοση, η επιστροφή βαρύνει την εταιρεία. 

Επιστροφές προϊόντων – απαραίτητα έγγραφα και διαδικασία:

Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της εταιρείας θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της εταιρείας είτε μέσω courier ή στο φυσικό της κατάστημα.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την εταιρεία, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της εταιρείας. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η ανωτέρω Τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς η εταιρεία να φέρει ουδεμία σχετική ευθύνη. Η εταιρεία ειδικότερα και σε συνέχεια της ενημέρωσης αυτής στην Τράπεζα, δε φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Δικαίωμα υπαναχώρησης Ν. 2251/1994 (δίκαιο καταναλωτή)

  1. Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. 
  4. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
  5. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. 
  6. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
  7. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση. 
  8. Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:
ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε

  • Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή. 
  • Προϊόντα τα οποία έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία του πελάτη και είναι εξατομικευμένα.
  • Σφραγισμένα μέσα καταχώρησης δεδομένων (πχ CD, DVD) τα οποία αποσφράγισε ο πελάτης μετά τη παραλαβή τους.

Γενικές οδηγίες:
Ο πελάτης μπορεί πάντοτε να εξυπηρετηθεί μεταβαίνοντας στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας, όπου θα τον καθοδηγήσουμε.

Στην περίπτωση όπου ο πελάτης επιλέξει την αποστολή με courier, σύμφωνα με όσα αναλύονται ανωτέρω, αυτός θα πρέπει να προνοήσει ώστε:

  1. Να συσκευαστεί το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ει δυνατόν, έτσι ώστε να είναι ασφαλές κατά τη μεταφορά του,
  2. Να συνοδεύεται από τα απαραίτητα έγγραφα (βλ. ανωτέρω) καθώς και από επιστολή όπου θα μας γνωρίζετε τον επιθυμητό από εσάς τρόπο επίλυσης της οικονομικής εκκρεμότητας, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή και εφόσον η προτεινόμενη επίλυση είναι δυνατή,

Σημειώνεται ότι τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν το πελάτη.

Μπορείτε να επικοινωνείτε και μαζί μας στο τηλέφωνο 2102289089

Και στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@sheepandwolves.gr

 

 

 

 

eshop button

Keep Your Mind Warm